Ännu en söndag!

Ja nu va det söndag igen!
Helgen har vart sjukt bra. I fredags vaknade jag på strålande humör, solen sken, jag tog en p-walk till jobbet och jag får sluta tidigare. Begav mig hem till thess å carlos direkt efter jobbet där dt bjöds på god mat och en härlig förpärla, sen drog vi ut å dansade satan. Kul som tusan hade vi :) Efter JOar gick jag hem till JOnas å sov å vaknade å va inte bakis alls. Åkte till Max och åt och sen baaaaaam, döda mig va jag inte mådde bra, ville typ försvinna från jordens yta. Men det va ju bara att ladda om å fylla glaset igen. Gick ner till Illian å kollade lite innebandy sen gick jag å Angeliqa hem å fixa oss. Sen begav vi oss hem till Jonas på ännu en härlig förpärla. Tanken va att jag å Ango skulle gå på joar men vi vart me tvingade på innebandy festen som alla om anra skulle på, Vilket jag tackar för. För vi hade sjukt roligt! Alla spåra å Jonas bjöd på striptease ;) HAHA! Vid fyra tiden va vi åter igen hemma i sängen. Vaknade imorse och mådde betydligt bättre än igår och jag har faktisk mått bra hela dagen med tanke på att jag körde all in två dagar! Sen har jag bara  myst med Jonas hela dagen å nu blire en powerwalk med Judith sen söndagstraditionen med soffhäng,godis och solsidan =)
Tack å hej, det var min helg.
Pussåkläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0