Hej bloggen!

Idag är jag hängig, det är synd om mig :(
Blev totalt förkyld igår, och dum som jag är beger jag mig tidigt till jobbet imorse, jobbar hela dagen och ger mig ut på en löprunda när jag kom hem. Dumma dumma mig. Nu är jag ju helt tjock i huvet och får nästan kipa efter andan, någon står på mitt bröst också, känns det som iaf. Men men.
Nu har jag iaf kurerat mig hemma hos Jonas, under täcket med en skål popcorn och världens bästa sällskap. Min bästa vän, skulle dö utan honom! Han är min räddare i nöden, alltid! Så här tänker jag stanna inatt, så ensamt hemma när lillan är borta :(
Imorgon tänker jag vara ledig, ska på möte men det räknas inte. Sen ska jag laga mat å dricka lite gott med Eve, ska även träffa min älskade Nikkie, de va lite länge sen nu tycker jag, saknar henne lite! Tihi!
Nej nu ska jag gosa ner mig framför tvn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0