Host å snörvel!

Ja, det är vad jag gör. Hostar å snörvlar. Sitter i skrivandes stund å väntar på Jonas som kommer å myser lite =)
Så för att slå ihjäl lite dötid tänkte jag skriva lite om dom som ligger mig närmst om hjärtat eftersom att det är många av er som frågat vad det är för människor jag umgås med! Så jag börjar väl.
- Jonas Lindell - Mitt ex & även min bäste vän. Utan honom skulle jag inte överleva en dag. Vi bråkar konstant om allt och ingenting men han finns alltid där när jag behöver honom, han är den som ständigt fångar mig när jag faller. Han är guld värd och jag älskar honom mer än livet självt.
- Linda Wilhelmsson - Min bästaste finaste Lindis, finns ingen som du och jag kan inte tacka gudarna nog att jag mött dig. Skulle inte klara mig utan henne heller, hon är underbar!
- Linda Forsberg - MIN MIN MIN Linda. Lika crazy och dum i huvudet som jag är , haha. Min högra hand, min prinsessa. Ännu en människa jag inte skulle klara mig utan!
- Isabel Holm - Min fina Bellsi. Du är också en riktig knäppgök, helt underbart fantastisk!
- Therese Stjernehov - En av dom älsta vännerna. Vi har gått igenom mkt ihop, både gott och ont. Det finns många minnen, både fina och dåliga. Men du är en stjärna och du lyser upp min vardag.
- Nicole Brekke -  En relativt nyfunnen vän, men ack så go. En väldigt speciell flicka på alla sätt men fy så underbar!
- Andreas Forsberg - Min fina Andy, även Lindas lillebror. Min räddare i nöden, ställer alltid upp oavsett. Unik på alla sätt, ännu en stjärna i mitt liv.
- Emelie Fries - MIn fina Memmis. Helt unik på alla sätt, ställer alltid upp när man behöver det!
- Sofia Wiklund - MIn bäste vän från sthlm, även min dotters gudmor. Vi träffas inte allt för ofta längre men du finns alltid där, och jag finns alltid här. Det kommer alltid vara du&jag!
Sen finns det ju självklart många många fler, tex min underbara familj. Men dom ovan är väl de personer jag umgås mest med och står mig väldigt nära hjärtat. Människor jag vet jag kan lita på, som inte sviker och hugger en i ryggen så fort det blir jobbigt.
Jag älskar mina vänner nått så in i... Skulle inte klara mig utan er, ni gör mig till den jag är, ni gör livet värt att leva! <3

Kommentarer
Postat av: isabel

<3<3 LOVE YOU

2011-02-11 @ 16:11:36
Postat av: lindis

Jag skulle aldrig klara mig utan dig min solstråle. Om 2 veckor e jag tillbaka hos dig!! <3

2011-02-17 @ 14:09:04
URL: http://millanochlindasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0