Ojsansa!

Nu vare ett tag sen jag uppdatera igen! Men men, bättre sent än aldrig !
Jani, va ska jag skriva då?
Helgen kanske. I fredags va jag ute å käka middag å drack några öl med lite vänner, sen skulle det bära av mot joar men eftersom att jag anade att det bara skulle vara småbarn där då det va studenfest så sket jag i det å gick hem å sov istället. I lördags morse va jag sååå trött, så Jonas kom hit med donken mat till mig :P Sen blev det en promenad med Andy och lite bus hos Tessan å lilla Theo. Sen på kvällen blev det tacomys med Jonas, Niklas å Bella. Och dom små såklart. Söndagen va allmänt as chill. Blev en promenad i det fina väret, bullbak å mys med tjejorna till solsidan. Och idag, måndag har inte mer än jobb stått på schemat och nu väntar jag på Jonas som kommer med mat å myser :P Nu ska jag hänga tvätt!
Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0