Ännu en dag...

Är förbi.. Dagarna bara flyger förbi tycker jag. Iof lite skönt det ibland. Nu äre ju helg ;)
Hela dagen har spenderats med min Bellsi å lilla Hugo :) Vi har nog gått större delen av dagen känns det som :P Haha. Nu sitter jag i soffan å kollar på när Jonas spelar Cod.
Imorogn är det fredag och vi får helt enkelt se vad som händer, kan ju råka bli festligheter, man vet ju aldrig liksom ;) Lördag är iaf en efterlängtad dag. Min älskade fina dotter blir 2år, tyvärr får jag inte fira henne förens på söndag. Men kvällens festligheter kommer bli storslagna. Middag med brudarna sen får vi stan att gunga som aldrig förr, ojoj! Grymt kommer det iaf bli!
Näe nu ska jag väl fortsätta kolla på tråk Jonas, jag somnar väl i soffan!

Pussåkläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0