Fiiii fan!

Idag är jag trött, trött, trött, TRÖTT!
MIn träningsvärk i armarna är nästan olidlig, vaknade flera gånger inatt av att jag råkade sträcka ut armen, och det var nästan gråt varning på det kan jag meddela. Fan, har aldrig haftsådan här värk förut, ska det bli såhär tänker jag fanimej aldrig mer träna :O Haha! HAr spillt kaffe över mig tre gånger idag för att jag inte kunnat lyfta armen normalt och därför fått druckit som ett jävla mongo. Ni skulle sett mig!
Har iaf jobbat idag, kort dag tack och lov så jag slutade två. Hade tänkt att jag skulle städat idag efter allt bus igår men jag orkade inte, elr snarare sagt kunde typ inte eftersom att jag typ inte kan röra mig, kan knappt prata i telefon då jag inte kan hålla upp armen som sagt. Men jag bjöd över eliten på middag istället. Husmanskost, korvstroganoff! Så jefvla gött ;)
Sessan ligger och snarkar sen en tid tillbaka och jag tänker fan också gå och lägga mig. Jag är mör, som fan. Jag orkar inte.
Imorgon är jag iaf ledig, så ska väl försöka städa lite, gå över till Aneli å stefan och lämna en del av pengarna för spanienresan, och förhoppningsvis träffa nån fin människa ;)
Näe godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0