Älskade lördag!

Denna dag har jag sett fram emot lääänge! Planerna är väl smorda ;)
Min finaste fyller ju år idag och ikväll blir det ett hejdundrans party med flickorna. Woop woop!
Gårdagen han jag med mycket!
Han med att hänga med min fina Linda, Fika med Carlos, träna och fixa allt inför idag med Tussen sen film och mysigt sovsällskap med J :)
Nu sitter jag hos Jonas och ska snart bege mig mot stan och handla lite inför Angelinas kalas imorgon, hem och hämta roligheter inför kvällen sen direkt hem till Tussen och börja fixa, känns ibland som att tiden inte räcker till, den går ju sååååå fort.

Men ha en toppen dag allihopa så ses vi i dimman ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0