Tröttmössa!

Ja, idag har jag vart riktigt sänkt. Höll allvarligt på att somna på jobbet idag, nickade till och med till :O WTF liksom!!
Alla hjärtans dag igår. Bästa någonsin. Haha fan va kul jag hade. Jag å judith tog ett glas på fernandos, sedan mötte vi upp Anton å gick hem till mig. La lillan sen blev det ost å kex å massa smarrigt, å gudarna ska veta vad mkt skratt. HAr träningsvärk i min mage idag för att jag skrattade så mkt. Haha!
Nu sitter jag här i soffan, Angelina har somnat å jag ska hoppa i duschen, sen sätta mig i soffan igen med en stor kopp te, och nybakt bröd som Judiths söta mamma bakade till oss igår :) Sen kommer Jonas å håller mig lite sällskap! ;)
Imorgon är jag ledig, så då blire lunch med nikkie om jag inte blir tvungen att jobba ändå.
Sen är det snart helg och jag längtar, hela helgen kommer bli spårad!
På fredag jobbar jag dock långpanna och stänger men sen blire hem till thess å carlos på middag å en härlig förpärla med massa sköna människor, sen ner på joar å fira Peter som fyller år :)
På lördag ska jag ut å fira min pingla angeliqa som fyller år på torsdag. Så det blir att köra igång direkt när man vaknar om man ska orka, haha.. Kanske drar mig ner å kollar en snutt på Jonas match också, om jag orkar vill säga :P Nej nu kallar dushen!
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0