Älskade onsdag, älskade lill lördag!

Jobbat idag 8-15.30.
Nu är jag hemma hos T&C med mysiga människor, har fått i mig några öl och skallen snurrar skönt.
Maten puttrar på spisen och livet är bara allmänt jävla awesome. Pizzapojken är söt och mina vänner är bara världa allt guld i världen och lite därtill.
Har även planerat lite fina planer med min underbara Linda och hennes underbara mor. Blir nog spanien i sommar och det är ju bara grymt.
På lördag fyller min fina underbara ögonsten 2år och det firar hon tyvärr hemma hos sin far, men på söndag blir det kalas hemma :)
Nu har ni fått lite info om min meningslösa helt underbara dag. NU ska jag dricka mer öl och få skallen att snurra lite mer.

Pussåsnusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0