människor slutar aldrig förvåna mig.

Nej faktiskt inte. Vissa människor slutar verkligen aldrig chocka mig. Både på gott och ont.
Tyvärr denna gången på ont. Men vafan, ingen ide att hänga läpp för det, life goes one.
Jag säger bara what comes around, goes around. Allt du gör kommer tillbaka till dig själv en dag. Och då tusen gånger värre. Jag är den som är lycklig i slutändan. Så det så!

Men iaf. Ikväll blire Cod och guitarhero kväll med mina brudar. AWESOME! En å annan öl kan man nog få i sig också. Så nu har jag precis städat färdigt och jag å Fille sitter och inväntar Judith och jappe.
Så nu ska jag socialicera mig och Cod tagga lite ;)

Tjipp tjopp!



Ps. Man kan inte rå för att tårar rinner när man mist en vän. Ds.

Kommentarer
Postat av: Pompe

COD som i Call Of Duty ??

2011-01-14 @ 22:05:10
Postat av: Sandra

Yes box pompis =)

2011-01-25 @ 07:06:17
URL: http://zaangra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0