Röd dag!

Jaaaa, idag är det tydligen röd dag... Så jag är ledig och det är la lite skönt iof :)
Jag och lillskrutt sitter i skrivandes stund å myser i världens skönaste soffa. Hon med ett päron och jag en kopp te :) Vilket blev min frukost, elr nej jag tryckte i mig två kokta ägg också. Måste försöka hålla ner kalorierna nu, har ju lagt på sig xantal kilon senaste månaderna så nu blire hårdkörning till sommaren ;)
Näe ska nog börja göra mig klar för att gå hem till Anneli och Stefan för en skypedate med min finaste underbaraste vän Linda som befinner sig på andra sian jordklotet :( Gaaaah så jag saknar henne!
Sedan blire ångbastu å total skrubbning av hela kroppen :P Sen får vi se vad resten av dagen erbjuder :)
Hoppas ni får en toppen dag vänner och ovänner.

Tingeling / S.



PS. Du får mitt hjärtat att banka hårt, så hårt! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0