Seeeeg söndag!

Kan man ju säga.
Fattar inte varför man dricker alkohol? Äre verkligen värt det dagen efter liksom? :P
Har dock tack och lov klarat mig från bakfyllan tack vare Jonas som tvinga upp mig på stan efter Joar för att äta :P Men man är ju alltid så jäkla trött ändå dagen efter. Vart ju som sagt utgång igår, Jävligt roligt hade vi faktiskt. Tiden gick så fort å plötsligt var kl nästan tre så jag och Jonas gick upp på stan och åt sen blev det mys och sooooooooooooova! Dagen har vart seg, men har väl fått en del gjort ändå :) Började med en sprängande huvudvärk när jag vaknade men ett gals resorb fixade det fort, så då klev jag upp och vanrade hem =) Sen blev det fika hos Ewa, sen har jag även hunnit både tvätta och storstäda hemma, och även hängt lite mer med Jonas och nu sitter jag här totalt seg och funderar skarpt på att gå och lägga mig efter att jag hängt tvätten.
Imorgon får vi se vad dagen erbjuder. Blir nog en date med Nicole iaf och sen kanske träffa Judith. Dagis är stängt så jag är både ledig och har lillskruttan hemma så massa mys står iaf på schemat.


Näe, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0