Seeegt!

Idag har jag vart trött och seg som en jävla bäver.
Jag har några grymma problem med sömnen tror jag. Igår efter att Jonas å jag kollat på film la jag mig i sängen och somnade helt seriöst innan jag ens hunnit lägga ner huvudet på kudden. Och då va kl ca 00.30. Vid 03.20 vaknar jag men somnar om snabbt igen sen vaknar jag igen vid 05 tiden och kan verkligen inte somna om, så det va bara att gå upp. Så här sitter jag nu som en zombie och gäspar.
Har inte gjort ett skit idag typ. Va ute på en liten promenad med lillan så hon fick lite friskluft sen sprang vi ner på åhléns snabbt och innförskaffa lite nödvändigheter sen raka vägen hem. Väl hemma fick jag lov att plocka upp en massa eftersom Angelina slängt allt hon äger på golvet och även torka hela köket då hon fick för sig att diska, och ni kan ju tänka er hur det ser ut när en tvååring leker med vatten?? :P
Nu sitter jag här och väntar på Jonas så vi kan åka och äta, sen får vi se vad vi hittar på. Solsidan är spikat iaf ;)
Så, hejdå söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0