Shululu!

Tjaaaa va!
Idag har vart en mysig dag. Har haft lillskruttan hemma hela agen då dagis va stängt idag.
Har spenderat större delen av dagen med min älskade kusin Felicia och min fina granne Judith.
Vi åt lunch å snacka skit på wickmans. Sen kom Nicole hit och vi lagade mat och åt och nu känner man sig som en klubbad säl. Angelina har somnat för ett tag sen och ligger å snuttar så gött i sin säng. Min lilla fina ängel!
Så nu ska jag ta mig ner för en cigg sen plocka undan lite i köket och sedan ta mig en vaaaaaaaaaaaaarm dusch och invänta mitt ex men även min fina underbara vän Jonas som kommer hit och myser efter innebandyträningen :) Ibland är livet bara helt awesome!

Hörs imorgon elr nått :)

Arrividerci! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ensamstående mamma?

2011-01-10 @ 21:10:26
Postat av: Sandra

Alleles riktigt ja!

2011-01-25 @ 07:07:20
URL: http://zaangra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0