Slappsöndag!

Blev en spontan utgng igår. JÄVLIGT kul hade vi faktiskt, dansa som bara tusan och drack alldeles för många shots. Haha, så kan det gå! Men har mått hyffsat bra idag ändå. Resorb löser allt!
Blev iaf Joar som vanligt, men vi gjorde det till en bra kväll. Stannde till och med till stängning vilket typ aldrig har hänt förut. Sen vart det övernattning hos Jonas.
Idag har jag bara slappat. Hängde med Emelie, Jacob, Andreas och Jocke hela dagen sen gick jag, skrutten, memmis och jacob hem till mig och laga mat och åt. Spagetti och köttfärssås. Måste nog vara det godaste.
Även min fina granne Judith kom ner och resten av kvällen spenderades i soffan med henne och lillskrutt. Mys!
Nu är kl snart tio och jag ska nog faktiskt lägga mig och krama kudden om en liten liten stund. Är jävligt trött. Är man ju alltid dagen efter även om man slipper bakfyllan.
Imorgon är det måndag och jag ska klippa å färga håret. Vill göra nått nytt men det blir väl inget speciellt som vanligt eftersom att mitt hår inte går att göra ett piss med typ, och jag tänker absolut inte klippa av det igen. Det misstaget har jag gjort alldeles för många gånger.
Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0