Tidig morgon!

Ja, idag va jag uppe innan tuppen jag.
Hade ställt kl på 06.15 men kl 04.58 ringde min levande väckarklocka, min älskade dotter. Så det va bara att sträcka på sig och gå upp. Ganska skönt ändå att va uppe i tid för en gångsskull så man slipper stressa ihjäl. HAr ju till och med hunnit dricka en kopp kaffe och sitta här :P
Snart ska vi på med ytterkläderna och cykla till dagis med lillan, sen jag vidare mot jobb 8-17.
Ikväll händer nog inte så mkt, mys i soffan bara och isäng hyffsad tid. Men imorgon ska jag och Nikkie äntligen hem till Thess och Carlos och äta mina efterlängtade dolmas. ( Libanesisk maträtt) Så jävla gott! en öl elr två ska jag nog få i mig också.
Nej nu måste jag göra lillan klar och åka till dagis.

Ha en toppen dag alla vänner och ovänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0