ojhej!

Nu vare ett bra uppdaterade.. Jag har helt enkelt ingen ork.
Jag är en helt slut människa. Vet inte riktigt men har väl någon svacka elr nått. Totaöt less på allt.
Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig under täcket å somna och inte vakna förens det är sommar och alla bekymmer är borta. Men det vet vi ju alla att det går ju inte. Motivationen till allt är liksom borta. Det ända jag gör tyå är å jobba, träna, äta, sova. Hinner liksom inte med mkt mer. Jag saknar tiderna som va förr, innan allt blev dåligt å bara jätte jobbigt. Jag vill ha tillbaka förut! Vrida tillbaka kl å stanna tiden helt och hållet! Har en god nyhet iaf, jag har fått nytt jobb. Jobbar numera på Oriola (fd KD Pharma) Helt okej faktiskt. Men jag går ju på stengolv 8timmar om dagen å det känns kan jag säga. Är rädd för att jag håller på att åka på en riktigt ordentlig benhinneinflamation för mina benhinnor värker som bara tusan, å känana dom är ju typ helt paj. Men jag har iaf ett jobb, å jag tjänar pengar och kan börja spara till en del saker jag vill göra :)
Nu tänker jag köra lite fys här hemma eftersom att gymmet inte hanns med idag :( Sen tänker jag gosa ner mig under täckat!
Du inser inte vad du har, förens du förlorat det. Allt elr ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0